قوانین

شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی کریستال موبایل

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده مناسب از خدمات کریستال موبایل به دقت ملاحظه فرمایید.

ورود کاربران به وب‏‌سایت کریستال موبایل هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی، ویدئوهای رسانه تصویری کریستال موبایل و سایر خدمات ارائه شده توسط کریستال موبایل به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از خدمات کریستال موبایل است. لازم به ذکر است ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین کریستال موبایل از سوی کاربر است. ضمنا توجه داشته باشید که شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌ها و قوانین قبلی تلقی می شود.

۱- تعاریف

مطابق قانون تجارت الکترونیک وبه منظور شفاف سازی اطلاعات و برداشت مشترک از واژه‌های به کار رفته در توافقات ذیل الذکر، تعاریف کلمات مندرج در متن قوانین به شرح زیر تعریف می شوند.

 

۱-۱-فروشگاه: فروشگاه اینترنتی کریستال موبایل به عنوان فروشنده

۲-۱-سایت: وب سایت فروشگاه اینترنتی کریستال موبایل به آدرس www.crystalmobil.ir

۳-۱-محتوای سایت: کلیه اطلاعات من‌جمله قیمت، متن، عکس، فیلم و مشخصات فنی محصولات یا کلیه مقالات و اخبار درج شده در سایت و وبلاگ

۴-۱-کاربر میهمان: هر فردی که از طریق اینترنت وارد سایت کریستال موبایل شده باشد، کاربر میهمان تلقی می شود.

۵-۱-عضو: هر شخص حقیقی که بنا بر مشخصات هویتی قابل استناد به عضویت سایت درآمده باشد، عضو تلقی می شود.(عضویت اشخاص حقوقی صرفا از طریق عضویت نماینده حقیقی مجاز شخصیت حقوقی امکان پذیر خواهد بود.)

۶-۱-مشتری: کاربر یا عضوی که از سایت خرید می نماید.

۷-۱-سفارش: کالا یا کالاهایی که مشتری انتخاب و با تکمیل فرآیند سفارش گذاری در سایت ، قصد خرید آنها را اعلام می نماید.

۸-۱-استعلام: ارسال سفارش از طرف مشتری برای بررسی موجود بودن در لحظه کالاهای سفارش داده شده و بررسی تغییر قیمت احتمالی

 

۲- شرایط انعقاد بیع برای خرید از سایت

مشابه محیط فیزیکی، در محیط الکترونیکی نیز هر گونه داد و ستدی که انجام می گیرد، نشان دهنده وقوع یک عقد یا قرارداد می باشد. عقد یا قرارداد مطابق ماده ۱۸۳ قانون مدنی عبارتست از اینکه ” یک یا چند نفر در مقابل یک یا چند نفر دیگر تعهد بر امری نمایند و مورد قبول آنها باشد ” ؛ بر همین اساس قرارداد آنلاین نیز قراردادی است که از طریق “داده پیام” منعقد می گردد.

ثبت هر گونه سفارش به منزله آگاهی و قبول قوانین سایت بوده و لذا مشتری موظف است قبل از هر گونه ثبت سفارش این قوانین را به دقت مطالعه و در صورتیکه با آنها موافق است، سفارش خود را ثبت نماید.

سن کاربران: برای خرید از سایت سن قانونی (۱۸ سال تمام) الزامی بوده و در غیر اینصورت می بایست خرید از سایت توسط والدین یا قیم قانونی انجام شود . عدم رعایت این امر راسا بر عهده مشتری خواهد بود.

۳- راه های ارتباط الکترونیکی سایت
هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات کریستال موبایل استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به کریستال موبایل ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که کریستال موبایل به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.

همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های سایت از طریق آنها صورت می‌گیرد.

جهت اطلاع‌رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، امکان دارد کریستال موبایل برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید که در صورت عدم تمایل ایشان با ارسال کد off این سرویس لغو می گردد.

توجه فرمایید تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.crystalmobil.ir  است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرس‏‌های رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمی‌‏گیریم. وب سایت کریستال موبایل هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از www.crystalmobil.ir  و همچنین، هیچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامه‏‌های گفتگوی اینترنتی همچون Yahoo Messenger  یا MSN Messenger و غیره ندارد و هیچ ‏گاه با این روش‏‌ها با شما تماس نمی‏‌گیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‏‌توانند از آدرس‌‏های ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.

۴- مراحل ثبت سفارش و خرید
۱-۴- ثبت سفارش و استعلام: با توجه به آنکه موجودی کالاهای سایت و قیمتها در طول زمان در حال تغییر می باشند، برای انجام خرید ابتدا لازمست مشتریان استعلام قیمت و موجودی نمایند. در این مرحله یک کد رهگیری ۸ رقمی به مشتریان تخصیص و از طریق ایمیل یا پیامک برایشان ارسال می گردد.

۲-۴- پاسخ استعلام و نهایی کردن سفارش: بطور معمول و در روز کاری و ساعات اداری حداکثر ۲ ساعت پس از ثبت سفارش، پاسخ استعلام و مهلت زمانی برای تکمیل سفارش برای مشتریان ارسال می گردد. پس از آن مشتریان فرصت خواهند داشت تا در مهلت مقرر سفارش خود را تکمیل و نهایی نمایند. چنانچه مشتریان در مهلت مشخص شده سفارش خود را نهایی نفرمایند، سفارش آنها ناتمام تلقی شده و دیگر امکان نهایی کردن آن را نخواهند داشت. در این موارد چنانچه مشتری تقاضای فعالسازی مجدد سفارش را داشته باشد و کماکان امکان ارسال کالا وجود داشته باشد، مجددا مهلت تکمیل به مشتری داده خواهد شد.

۳-۴- کاربران و مشتریان محترم برای مشاهده، دریافت اطلاعات و حتی ثبت سفارش ملزم به ثبت نام در سایت نمی باشند. اما توصیه کریستال موبایل انجام ثبت نام است که مزیت آن این است که علاوه بر آنکه در خریدهای بعدی مجبور به وارد کردن اطلاعات خود نمی باشید، می توانید از آخرین اخبار و تخفیفات پلکانی و پیشنهادهای خرید خوب مطلع شوید.
با ثبت این اطلاعات، کاربران و مشتریان ضمن اطمینان از محفوظ بودن اطلاعات خود نزد سایت، به سایت اختیار می دهند تا از این اطلاعات جهت برقراری ارتباط استفاده نماید.

۴-۴- مشتریان در هنگام ثبت سفارش می بایست اطلاعات خود را دقیق وارد فرم سفارش نمایند، در غیراینصورت مسئولیت بروز هر گونه مشکل و ضرر و زیان احتمالی بر عهده ایشان می باشد. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، کریستال موبایل جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند .همچنین، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی معتبر ارائه نماید. همچنین آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویل‌گیرنده ثبت یا انتخاب می‌کند، در فاکتور درج خواهد شد.

۵-۴- روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات بررسی و اعلام موجودی می‌‏شوند. لازم به ذکر است ثبت سفارش در کریستال موبایل در کل ایام سال اعم از تعطیلات رسمی نیز امکان پذیر می باشد.

۶-۴-کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت کریستال موبایل به وسیله ارسال کد سفارش مندرج در پیش فاکتور سیستمی از طریق ایمیل، در پروسه بررسی قرار میگیرند. خرید شما از کریستال موبایل برای ما افتخار است و تیم کریستال موبایل سعی خود را در تحویل کالا خریداری شده مشتریان انجام خواهد داد اما چنانچه موجودی کالا در کریستال موبایل حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری به پایان برسد. حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای کریستال موبایل محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.

۷-۴- یا انصراف مشتری از خرید ، مبلغ پرداخت شده با کسر ۲۰ درصد از مبلغ واریزی به عنوان هزینه های اداری و مالی طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری (اعلام شده از سوی مشتری از طریق ایمیل یا سایر راههای ارتباطی و صرفا اعلام کتبی )  واریز خواهد شد.

۹-۴- با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده، به نام شخص حقیقی دیگری وجود ندارد.

۱۰-۴-  از آنجا که کریستال موبایل یک وب ‌سایت خرده‌ فروشی آنلاین است، سفارش یک کالا به تعداد بالا، مغایر با هدف مصرف خریدار است، در صورت ثبت این مورد و یا سفارشاتی که با تعداد اقلام بالایی همراه هستند، کریستال موبایل مجاز است پیش از ارسال سفارش مشتریان ابتدا بررسی نموده و در صورت تایید، امکان فروش کالا اعلام می شود. در این موارد پرداخت وجه و تسویه، قبل از ارسال کالا الزامی است؛ درغیر اینصورت سفارشات با هماهنگی مشتری کنسل شده و در صورت واریز وجه، مبلغ پرداخت شده با کسر ۲۰ درصد از مبلغ واریزی به عنوان هزینه های اداری و مالی طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری عودت داده خواهد شد.

۱۱-۴- لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، به‌ویژه درباره کالاهای در زمان فروش ویژه یا جشنواره که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه می‌شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی می‌شود که کاربران کد رهگیری نهایی تکمیل سفارش خود را از طریق ایمیل دریافت کنند و بدیهی است که کریستال موبایل هیچ‌گونه مسوولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است یا پروسه سفارش تکمیل نشده و تکمیل وجه نشده ، ندارد.

۵- روشهای پرداخت

۱-۵- مشتریان ساکن شهر اصفهان می توانند وجه سفارش خود را بصورت آنلاین،پرداخت نمایند.

۲-۵-مشتریان ساکن سایر شهرها لازم است کل وجه سفارش خود را بصورت آنلاین پرداخت نمایند تا کالا به نام ایشان بارنامه شده و ارسال شود. بدیهی است شماره بارنامه برای پیگیری های بعدی در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت.

۶- روشهای ارسال سفارش

۱-۶-سفارشات در شهر اصفهان صرفا توسط پست و یا تیپاکس ارسال می گردد.

۲-۶-در شهرهای مجاور شهر اصفهان، سفارش ها با پست یا تیپاکس، ارسال می گردند.

۳-۶- در مواردی که ارسال توسط شرکت پست و تیپاکس انجام می گردد، مسئولیت فروشگاه تحویل سفارش بصورت صحیح و سالم و در حداقل بازه زمانی به شرکت پست و ارسال کد پیگیری برای مشتری می باشد. در این موارد باتوجه به اینکه مطابق مواد ۳۸۶ و ۳۸۷ قانون تجارت کلیه مشکلات ناشی از حمل کالا بر عهده متصدی حمل و نقل بوده و فروشگاه مسئولیتی در قبال تاخیر در ارسال یا مشکلات احتمالی آن ندارد و در صورت بروز مشکل میبایست طی تماس فوری با کریستال موبایل  اشکال اعلام شود و با هماهنگی فروشگاه صورتجلسه خسارت با شرکت متصدی حمل بار انجام شود .کریستال موبایل همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد

۷- هزینه ارسال

۱-۷- پس از طی مرحله استعلام موجودی و اعلام موجود بودن کالای درخواستی ، هزینه ارسال به مشتری به صورت پس کرایه محاسبه می شود. بدیهی است این هزینه در خصوص بارهای شهرستان و هزینه پست تا شهر مقصد برعهده مشتری می باشد.

۲-۷- با توجه به قوانین سایت ، ارسال کالا تا تکمیل شدن فرآیند سفارش، امکان پذیر نخواهد بود.

۸- تحویل سفارش

۱-۸-سفارش های ارسال شده توسط پست و تیپاکس : سفارش هایی که قرار است از طریق پست یا تیپاکس ارسال گردند، نهایتا ۴۸ ساعت پس از ثبت سفارش تحویل پست یا تیپاکس خواهند شد، شرکت پست یا تیپاکس  نیز بسته به مقصد کالا، معمولاً ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری بعد کالا را به مقصد خواهند رساند.

۲-۸- مشتریان محترم موظف هستند هنگام تحویل گرفتن سفارش و قبل از بازکردن بسته بندی، مشخصات کالای سفارش داده شده را با کالای تحویلی مطابقت داده و در صورت مغایرت از تحویل گرفتن آن خودداری نماید.

۳-۸- مشتریان محترم موظف هستند در هنگام تحویل گرفتن سفارش، کالای سفارش داده شده خود را تحویل ظاهری بگیرند (تحویل ظاهری یعنی کالا از تمام جنبه های ظاهری بررسی و در صورتیکه فاقد هر گونه ایراد ظاهری باشد، تحویل گرفته شود). توجه گردد هنگامی که کالا تحویل ظاهری گرفته می شود، فروشگاه دیگر مسئولیتی در قبال مشکلات و ایرادات ظاهری کالا نخواهد داشت.

۴-۸- کالاهایی که در رسید تحویل آنها قید گردیده است که نباید از بسته بندی خارج گردند، از بند فوق مستثنی می باشند و مشتریان صرفاً می بایست سلامت بسته بندی کالا را بررسی نمایند. در این موارد، باز و راه اندازی کالا صرفا باید توسط کارشناسان شرکت ارائه دهنده خدمات گارانتی صورت پذیرد، در غیر اینصورت دستگاه از گارانتی خارج شده و مسئولیت مشکلات احتمالی بر عهده مشتری می باشد.

۵-۸- چنانچه بسته بندی کالا دارای مشکل یا ایراد ظاهری بوده و نشان از ضربه خوردگی یا مشکلات احتمالی داشته باشد، ضمن تهیه صورتجلسه، موضوع را بلافاصله به کریستال موبایل اطلاع نماید.

۶-۸-در زمان ارسال کالا توسط شرکت پست، مشتریان محترم موظف هستند در حضور مامور پستی و قبل از امضاء رسید تحویل کالا، از سلامت بسته بندی و سلامت ظاهری کالا مطمئن گردد و در صورتیکه کالا از نظر بسته بندی و یا سلامت ظاهری دارای ایراد باشد،درخواست صورتجلسه، بلافاصله موضوع را به فروشگاه اطلاع دهد. در این موارد چنانچه مشتری بدون بررسی سلامت ظاهری، رسید پستی  (بمنزله دریافت کالا بصورت صحیح و سالم) را امضاء نماید، دیگر حق اعتراضی در مورد سلامت ظاهری کالا نخواهد داشت، زیرا به دلیل آنکه مشتری شخصاً تایید نموده است که کالا را صحیح و سالم دریافت نموده است، دیگر امکان هیچگونه پیگیری ندارد.

قوانین۸-۷- طبق دستورالعمل پلیس فتا در هنگام تحویل سفارشاتی که پرداخت آنها آنلاین بوده است، ارائه کارت ملی مطابق با نام فرد سفارش دهنده، اجباری است. چنانچه فردی که کالا را سفارش داده و پرداخت آن را بصورت آنلاین انجام داده، تمایل داشته باشد کالا تحویل فرد دیگری گردد، باید از طریق پنل، ایمیل یا پیامک، نام فرد تحویل گیرنده را به فروشگاه اعلام نماید، در غیر اینصورت فروشگاه کالا را تحویل نداده و در این موارد هزینه ارسال مجدد بر عهده مشتری خواهد بود.

۸-۸- همچنین عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.

۹-۸- لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان کریستال موبایل کنترل و بررسی می‏‌شود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول ماده ۸-۱۲ می‏‌شود. اشکال‏‌های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، شامل این ماده نمی‌‏شود.

۱۰-۸- آسیب‏‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل ، مطابق شرایط مربوطه درج شده در این قوانین تصمیم گرفته خواهد شد.

۱۱-۸- به دلیل مسائل و مشکلات روی داده و بر اساس هماهنگی صورت گرفته با پلیس فتا و نیروی انتظامی، تحویل کلیه سفارش ها درب ورودی ساختمان خواهد بود.

۹- امکان بحث و تبادل نظر در سایت
۱-۹- در سایت امکان بحث و تبادل نظر با سایر کاربران، ثبت نظرات، پیشنهادات و سؤالات فراهم شده است. در این زمینه کاربران موظف هستند از درج هرگونه مطالب مغایر با اصول قانونی و اخلاقی، افترا آمیز، تهدید کننده حریم خصوصی افراد یا حقوق مالکیت معنوی و هرگونه مطالب ناشایست دیگر جداً خودداری نمایند، در غیر اینصورت کلیه مسئولیت و عواقب قانونی آن بر عهده ایشان می باشد.

۲-۹-  فروشگاه در نشر یا عدم نشر نظرات کاربران دارای اختیار کامل می باشد.

۳-۹- در صورتیکه کاربری نسبت به رعایت و ضوابط فروشگاه در درج نظرات توجه کافی نداشته باشد، فروشگاه مجاز است از دسترسی مجدد کاربر به سایت جلوگیری به عمل آورده و در صورت لزوم وی را تحت پیگرد قانونی قرار دهد.

۴-۹- توجه داشته باشید، مسائلی را که از آن اطمینان ندارید، به‌هیچ‌وجه در نظرات ثبت نکنید؛ همچنین از باز نشر شایعات یا اطلاعات غیر مطمئن درباره‌ی محصولات جدا خودداری کنید.

۱۰- محتوای سایت و مشخصات محصولات
۱-۱۰- کریستال موبایل نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه و تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز شرکت‏‌های سازنده محصولات انجام می نماید. لازم به ذکر است کریستال موبایل تضمین نمی‏‌کند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد.

۲-۱۰- وب ‏‌سایت کریستال موبایل هیچ گونه مسوولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحه‏‌های سایت خود و یا لینک‏‌های مرده نمی‌‏پذیرد. سروﻳس‌‏های سایت آن‏گونه که هست ارائه می‏‌شود و سایت کریستال موبایل تحت هیچ شرایطی مسوولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که می‌تواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد.

۱۱- مسئولیتهای سایت و کاربران
۱-۱۱- هر گونه استفاده غیر متعارف، غیر مجاز و غیر قانونی از سایت توسط کاربران که منجر به آسیب، خرابی، از دست رفتن یا تغییر اطلاعات، افشای اطلاعات شخصی کاربران و سایر ضرر و زیان های احتمالی گردد، پیگرد قانونی به دنبال خواهد داشت.

۲-۱۱- کاربران موظف به حفاظت از اطلاعات شخصی کاربری خویش بوده و مسئولیت تبادل هرگونه اطلاعاتی که از طریق شناسه کاربری و رمز عبور آن ها صورت می گیرد بر عهده آنان است.

۳-۱۱- فروشگاه در قبال افشای اطلاعات کاربر در اثر قصور و یا ویروسی شدن سیستم کامپیوتری وی مسئولیتی نخواهد داشت.

۱۲- حق مالکیت مادی و معنوی
۱-۱۲- کلیه محتوای سایت صرفاً متعلق به فروشگاه بوده و هرگونه کپی برداری و استفاده شخصی یا تجاری از آن بدون کسب مجوز مکتوب از فروشگاه کریستال موبایل، غیر مجاز و پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.

۱۳- اختیارات فروشگاه
۱-۱۳- فروشگاه همواره خود را مجاز و مختار می داند که نسبت به ایجاد تغییرات دلخواه در سایت از جمله تغییرات فنی و ظاهری، تغییر خدمات و نحوه ارائه آن، تغییر محتوا و اطلاعات سایت، تغییر در سیاست ها، حقوق و قوانین اقدام نماید.

فروشگاه در هر زمانی اختیار را دارد که بنا به مصالح خود، ارائه سرویس به مشتریان و برقراری ارتباط با آنان را متوقف و نسبت به تغییر یا حذف کلیه مطالب یا خدمات خویش اقدام نماید.

۱۴- شرایط خاص
۱-۱۴- با توجه به اینکه قوانین فوق، قوانین کلی فروشگاه بوده و ممکن است در موارد خاص مشمول برخی کالاها نگردد، توضیحات درج شده در فاکتور و رسید تحویل کالا، که به امضاء مشتری می رسد، دارای اولویت و ملاک عمل خواهد بود.

۱۵- اعطای نمایندگی
۱-۱۵-کریستال موبایل در برخی نقاط کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش دارد و کلیه نمایندگی ها در سایت و در صفحه “نمایندگی ها” قید شده اند. این نمایندگی ها ملزم به رعایت قوانین سایت می باشند. همچنین سرویس‌‏ها و تراکنش‏‌های مالی از طریق دفاتر نمایندگی مندرج در سایت قابل پردازش ‌است. غیر از لیست نمایندگی ها مندرج در سایت هیچ شرکت و یا موسسه و یا بنگاه اقتصادی حق استفاده از عنوان کریستال موبایل برای فروش محصولات را ندارد. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی مینی‌تک اطلاع دهید.

۱۶-موارد فورس ماژور
۱-۱۶- تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد فورس ماژور، کریستال موبایل هیچ گونه مسئولیتی در قبال قوانین ذکر شده ندارد.

۲-۱۶- کریستال موبایل خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال‏‌های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.

۱۷- دریافت اطلاعات شخصی شما
۱-۱۷-” سایت فروشگاه کریستال موبایل” اقدام به دریافت اطلاعاتی می کند که هنگام ارسال سفارش خرید کالاها، بر مبنای آن بتوان سفارش را در اسرع وقت تحویل دهد. همچنین “سایت فروشگاه کریستال موبایل” مبادرت به جمع آوری اطلاعات آماری می نماید که مربوط به سخت افزار و نرم افزار رایانه شما می باشد و به طور خودکار توسط “سایت فروشگاه کریستال موبایل” ثبت می شود. این اطلاعات می تواند شامل آدرس IP، نوع مرورگر، نام حوزه اینترنتی و زمان دسترسی به سایت باشد. این اطلاعات توسط “سایت فروشگاه کریستال موبایل” برای انجام عملیات بهتر، حفظ کیفیت سرویس ها و تامین اطلاعات آماری مورد استفاده قرار می گیرد.

۱۸- موارد استفاده از اطلاعات شخصی شما
۱-۱۸-” سایت فروشگاه کریستال موبایل” از اطلاعات شخصی شما برای عملکرد وب سایت و تامین سرویس هایی که شما درخواست کرده اید استفاده می کند. “سایت فروشگاه کریستال موبایل” همچنین ممکن است از طریق نظرسنجی ها با شما ارتباط برقرار کند تا بتواند نظر شما را در مورد سرویس های جاری یا امکان ارائه سرویس های جدید جویا شود.

۲-۱۸-” سایت فروشگاه کریستال موبایل” فهرست مشتریان یا اعضای خود را به اشخاص ثالث نمی فروشد و امکان دارد گاه به گاه، از طرف شرکای تجاری خود برای اطلاع رسانی در مورد پیشنهاداتی که ممکن است مورد علاقه شما باشد با شما تماس بگیرد. در این حالت، اطلاعات منحصر به فرد شما نظیر نام، تلفن، آدرس، Email و … به اشخاص و طرفین خارجی واگذار نمی شود.

۳-۱۸-” سایت فروشگاه کریستال موبایل” صفحاتی را که بازدیدکنندگان سایت مشاهده می کنند ردیابی می کند تا به این ترتیب، تعیین کند چه سرویس هایی از بیشترین محبوبیت برخوردار هستند. این اطلاعات در محتویات تبلیغاتی درون سایت یا عملکرد بهتر سرویس ها مورد استفاده قرار می گیرد.

۱۹-شرایط کوکی ها
۱-۱۹-” سایت فروشگاه کریستال موبایل” از کوکی استفاده می کند تا به شما برای شخصی سازی استفاده از وب سایت و بهبود سرویس ها کمک کند. کوکی یک فایل متنی محتوی یک سری داده است که توسط یک صفحه وب بر روی رایانه شما قرار داده می شود. از کوکی ها برای اجرای برنامه یا ویروسی کردن کامپیوتر نمی توان استفاده کرد. کوکی ها به طور منحصر به فرد به شما اختصاص داده شده و فقط توسط وب سایتی که کوکی را به شما داده باشد قابل خواندن هستند.

۲-۱۹-یکی از اهداف اصلی کوکی ها فراهم کردن امکانی ویژه برای شما جهت صرفه جویی در وقت است.  کوکی موظف است بازدید مجدد شما از صفحه ای خاص را به Web Server اطلاع دهد. به عنوان مثال، اگر شما از امکان شخصی سازی صفحات “سایت فروشگاه کریستال موبایل” استفاده کنید یا به عنوان یک عضو در سایت یا سرویس های آن ثبت نام نمایید، کوکی می تواند به شما کمک کند تا در بازدیدهای بعدی اطلاعات خاصی از شما بدون اینکه لازم باشد هر دفعه آنها را وارد کنید در دسترس باشد. این امر فرآیندهای تکراری ورود اطلاعاتی نظیر شناسه کاربری را ساده می کند. وقتی شما به “سایت فروشگاه کریستال موبایل” برگردید، اطلاعاتی که قبلا وارد کرده اید در دسترس بوده و شما می توانید به راحتی از ویژگی های شخصی سازی شده سرویس های وب سایت بهره مند شوید.

۳-۱۹-شما این توانایی را دارید که کوکی را قبول یا رد کنید. بیشتر مرورگرهای وب به طور خودکار کوکی را می پذیرند اما معمولا این امکان وجود دارد که شما با تغییر تنظیمات پیش فرض مرورگر خود از قبول کوکی خودداری کنید. در این صورت، ممکن است قادر نباشید از همه امکانات پویا و قابلیت های سرویس های “سایت فروشگاه کریستال موبایل” و سایت های دیگر بهره مند شوید. ما پیشنهاد میکنیم به منظور استفاده کامل و جلوگیری از به وجود آمدن ایرادات یا مشکلات آتی که غیر قابل پیش بینی می باشند، دریافت کوکی بر روی رایانه و مرورگر خود را غیر فعال نکنید.

۴-۱۹-در بسیاری از قسمت های فروشگاه از تکنولوژی Java استفاده شده که این تکنولوژی به صورت پیش فرض بر روی تمامی مرورگرها فعال می باشد. چنانچه به هر دلیل وب سایت ما قادر به برقراری ارتباط با استفاده از این تکنولوژی بر روی رایانه و مروگر شما نباشد، پیغامی مشخص و واضح در بالای وب سایت برای شما نمایش داده می شود. در صورتی که هرگونه اختلالی در سرویس دهی به کاربر به دلیل مشکل یا ایراد در این تکنولوژی بر روی مرورگر یا رایانه کاربر به وجود آید، سایت فروشگاه کریستال موبایل هیچگونه مسئولیتی در این باره قبول نمی کند.

قوانین فروشگاه مشتمل بر۱۹ ماده می باشد و مشتری با علم و آگاهی از تمام قوانین نسبت به ثبت سفارش و خرید اقدام می نماید و لذا هر گونه ادعایی در خصوص عدم اطلاع از قوانین، فاقد وجاهت قانونی بوده و فروشگاه مسئولیتی در برابر آنها ندارد.

محتویات این صفحه در هر زمانی قابل تغییر است و این حق برای “صاحب امتیاز سایت کریستال موبایل” محفوظ بوده که بدون اطلاع و هماهنگی قبلی، اقدام به، بروز رسانی و یا تغییر در محتوای این صفحه کند. کاربران موظف هستند که به صورت دوره ای و یا قبل از اقدام به خرید به این صفحه مراجعه کرده تا از تغییرات احتمالی در قوانین آگاه شوند.

سوالات بیشتر
شما در صورت تمایل در هر زمانی می توانید سوالات خود را در مورد سیاست حفظ حریم شخصی خود از ما بپرسید و ما حتما به شما پاسخ خواهیم داد. لطفاً سوالات خود را به یکی از روش های ذکر شده در بخش تماس با ما ارسال کنید.

“سایت فروشگاه کریستال موبایل” از شنیدن هر گونه نظرات شما نسبت به سیاست حفظ حریم شخصی استقبال می کند. اگر فکر می کنید “سایت فروشگاه کریستال موبایل” به این سیاست پایبند نبوده است لطفاً از طریق ارسال ایمیل با ما تماس بگیرید. ما نهایت تلاش خود در رفع ابهامات و نواقص یا حل مشکلات را در حد توانمان به کار خواهیم گرفت.

سایت فروشگاه کریستال موبایل خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران میداند، لطفاً در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موارد مشاهده شده را حتما از طریق کانال های ارتباطی ذکر شده در صفحه تماس با ما، با ما در میان بگذارید.

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!